Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het laadpunt je laadpas niet herkent.
* **Je laadpas is nog niet geactiveerd**: Laadpassen die door leasemaatschappijen worden uitgegeven zijn altijd geactiveerd voor gebruik bij publieke laadpalen. Indien je deze laadpas wilt gebruiken op je eigen laadpaal, dient je deze nog wel te koppelen via je account. .Heb je een andere pas en is deze nog niet geactiveerd? Activeer dan je laadpas in onze Shell Recharge-App of via [je account](https://account.shellrecharge.com/).
* **Je laadpas wordt onjuist gelezen**: Het kan voorkomen dat je laadpas niet goed wordt afgelezen door de kaartlezer. De Shell Recharge laadpas communiceert met een laadpunt via een RFID-chip. Dit is hetzelfde als hoe contactloos betalen met bankpassen werkt en verloopt dus heel nauwkeurig. Haal daarom altijd je laadpas uit je portemonnee wanneer je een laadsessie wilt beginnen of beëindigen. Werkt niet niet? Probeer dan de laadpas langzaam over de kaartlezer te halen of de afstand tussen de laadpas en de lezer te veranderen.
* **Uw pas is beschadigd**: Controleer of je pas versleten of gescheurd is. Als je pas beschadigd is, vraag dan een vervangende pas aan.
* **Het laadpunt heeft een storing**: Laad je op een laadpunt van een andere partij dan Shell Recharge? Neem dan contact op met de betreffende laadpuntaanbieder. Het telefoonnummer van de aanbieder staat vaak genoteerd op het laadpunt.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Email ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties .
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Telefoon