Onze abonnementenservice voor uw laadpunt stelt u in staat onze backoffice te gebruiken, waardoor uw eigen laadpunt 'slim' wordt gemaakt. Hierdoor krijgt u o.a. inzicht in de laadsessies van uw laadpunt, kunt u voor sommige laadpunten een prijs voor gastgebruik instellen, en kunt u de stroomkosten voor uw laadsessies laten vergoeden door uw werkgever of bedrijf. Lees meer over onze abonnementen en diensten/.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Email ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties .
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Telefoon