* **Lease laadpas**:
Neem contact op met je leasemaatschappij om de pas te blokkeren en een nieuwe laadpas aan te vragen. Shell Recharge kan dit helaas niet voor je doen.
* **Ik gebruik de Shell Recharge-App**:
Blokkeer je laadpas in de app. Dit kun je doen door in het menu naar *Laadpassen* te gaan. Schuif vervolgens de laadpas naar links en klik op het blokkeerteken. Je kunt vervolgens direct kosteloos een nieuwe laadpas aanvragen.
* **Ik gebruik mijn account online**:
Klik naast de betreffende laadpas op de knop Blokkeer.
* Bovenstaande situaties zijn niet op mij van toepassing - Neem contact op met onze klantenservice/
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Email ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations of onze promotieacties .
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Telefoon